22.4.08

Jeseníky, víkend, Zac, ale kopnem si aj do Sokola

OK. Víkend som po dlhšej dobe strávil so svojimi vzácnymi ex-McD kolegami a musím uznať, že im čas dodáva na kráse podobne, ako naše vzájomné odlúčenie schopnosti spolu vydržať. Do Jeseníkov sme prišli po niekoľkohodinovom blúdení (stratiť sa nám podarilo v zásade už pred Olomoucom), potme, zaskočení čerstvým snehom a sprevádzaní škrekom Zaca Efrona. Musím uznať, že čo sa hudobnéhu vkusu týka, mnohí z nás sa dopredu neposunuli, ba skôr naopak. Zdravím. Počasie sa neumúdrilo počas celého víkendu, a tak sme všetky outdoorové aktivity obmedzili na dvojhodinovú vychádzku lesom a nevyhnutné presuny od chaty - k autu a do hospody. Inak sme pili Bohemku z Alberta za 89,- Kč, hrali bingo v krčme (vyhral som uterák, kocky, karty a balzam na pery, všetko originál značka Holba, ryzí pivo z hor) a takmer vôbec sa nebavili o Ronaldovi. Napriek tomu, že on sám padol v hre Hádaj, akú osobnosť si myslím. Hmm.. Ehmm.. Fajne bolo.

Cestou späť do Varšavy mi až ľúto prišlo, že sme ešte dlhšie zostať nemohli. Po krátkej chvíli ma však opustili všetky tieto sentimentálne rozjímania, keďže sa ma, opäť raz, zmocnila úzkosť z absencie otvorených vozňov v EC Polonia a prítomnosti ďalšieho z defilé kreténov v mojom kupé. Pán po šesťdesiatke vyzeral relatívne normálne až do Katowic, tesne pred ktorými začal štartovať motorku. A iné.

Návrat do reality a k internetu moju úzkosť len prehĺbili, už druhý deň sa bojím nakliknúť na sme.sk, lebo neviem, čo si zase kto vymyslí. O tom viacej Lemuel, ja som slušný chlapec a odmietam tu hrešiť viac ako je nutné.

A pod tým nutným myslím, že nech tento kokot už zalezie niekam do domova dôchodcov aj s Ďuricom aj so všetkými.



Ja keď vidím ten veniec od Pospolitosti pod oltárom, tak sa mi v žáludku pirohy s borščom obracajú, a to ich nejem, prosím pekne.

2 comments:

karolina said...

videla som foto z tych jesenikov, inak, to ma zaujima, ze ta vasa macparticka je nejaka divna, nema to byt tak, ze pracovne kolektivy sa nemaju radi a ze ste spolu len zo slusnoti?
.
aky je vas recept na spolocne travenie aj volnocasovych chvil?
.
nech osvetli aj kolega yagami, ak sa tu bude potulovat.
.
ja by som uz len chcela vidiet kto zo svobodaku by siel s niekym tam na chatu. hm

dušk.o. said...

je divna a rozhodne jej prospieva ze

A. dvaja z nas tam uz nepracuju

B. jedna slecna je uz na Svobodaku

C. dalsia ma prerusene

D. jeden je kolega yagami, prisne nekonfliktny typ, az zaplakat

...

ale v globale, sami sme boli prekvapeni, ze sme sa nezozrali, ba niektori by sme aj zostali. a to uz je co povedat.

(a ano, ludia na foto su naozaj skvele kusky, su super a zabavni a maju zmysel pre humor bla bla bla)