7.4.07

Editorial

Po týždňoch váhania a odkladania, počas ktorých ma všelikto iný presviedčal, že blogspot je do značnej miery shit a prejsť naň je hlúposťou do neba volajúcou, aby sa tam nakoniec oný iný presťahoval tiež, opustil som ľavicovo liberálnu pôdu a vkročil do vôd velikého dotcomového sveta. Dôvody sú zrejmé: som človek vo svojej podstate vulgárny a nebaví ma to už skrývať, človek, ktorý má tendenciu urážať a vraj tuná to dotyčných tak nebolí, navyše som človek, ktorý píše pre pár kamarátov, známych, nadšených obdivovateľov a teenagerok s denníčkami a nepotrebuje, aby sa stal námetom bežných rozhovorov ľudí, u ktorých o to nestojí.

Netvrdím, že som bol už príliš populárny, skôr som začínal byť populárny v nesprávnych kruhoch.

Verím, že vďaka vcelku jasným indíciám ste to tu pekne našli. Tak ako verím, že niektorí týmto inteligenčným testom neprešli a zostali za bránami (pozdravujem Protiľahlú stranu). Zmeňte staré návyky, vymeňte linky, pretočte si rss čítačky, vaše obľúbené kecíky nájdete tentoraz tu.

Prostredie je zatiaľ vo vývoji, ale vzhľadom k mojim IT schopnostiam, ktoré končia približne niekde medzi pampúchom a Excelom, väčšie zmeny nečakajte.

(Podobnosť s fantastickou štvorkou je čisto náhodná)

15 comments:

Pecosita said...

ja nemam pripomienky...ja mam len postreh: to sa vsetci chcu podobat na F4? ;)
ale neee...dobree, tak vitaj. a dufam,ze nas budes citovat aj nadalej :)

dušk.o. said...

podobnost nahodna.. dana nezmyselne slabym vyberom vzhladov na bloggerovi.

ta som neni ziaden papagaj.

-- kamikatze -- said...

ja len oznamujem ze som sa sem nejakou zahadou uspesne preklikala :) mam taky pocit ze ta cesticka viedla od F4 :)

karolina said...

vies dusko, to mas tak, volakedy ma lakala svetska slava na smecku...bla...bla...hodnoty...bla...bla...blogspot
.
inak, pohraj sa s tym bloggom je to sranda, som sa v tom tak zhavila, ze som zabuda zaspat...ok, takze aktualne mam 36 hod bez spanku... :))

Pecosita said...

F4 je ta spravna cesta ;)

-- kamikatze -- said...

ja bych zas sresne rada spala ale neda sa, som sa predavkovala kofeinom ci co... clovek by neveril ze takto neskoro v telke nic nie je :o/

pec, obzvlast ked ty si vsetci :)))
:-*

-- kamikatze -- said...

a prestav si cas :))

Anonymous said...

kaja: no ale mne by sa patrilo skor ten rexter dokoncit, ako sa s bloggerom hrat.

ostatni: dost f4 kua, sak aj ja som bol dost slavny.

karolina said...

fuj, ma stvete, aktivisti hnusni... clanok v rexteri, akademickom plátku, ktorý nik necita... aj ja chcem, dokeluuuuu

Anonymous said...

mozno ma len klame zrak,ale na tej fotke vyzeras ako scarlet johanson...prepac,ak sa to bude zdat ako urazka =)

Pecosita said...

anonym: lol!!!!

dusko: ano, to si teda bol...a si...hlavne v istom mestecku na zahori ;)

karolina said...

hej, tak ta scarlett je dobra :))

len predstava lososovo-ruzovych nohaviciek a karaoke v spolocnosti billa murraya mi nejak nesedi, ale to uz velmi do detailov zachadzam

Anonymous said...

kurna, tak ja chcem byt sentimentalny aspon raz, dam fotku zo strednej a coho sa dockam?

vysmechu.

ts ts ts

Pecosita said...

vyyysmech? kde? ;)

Anonymous said...

Všetko najlepšie Dušan