6.7.07

Krátke správy z rodnej hrudy

Otvoril som mediologické okienko (sledujte vpravo). Len základné odkazy, ktoré cteného čitateľa navedú ďalej, pre mňa osobne je podstatné, že na internete je už prvých deväť čísel pošlej Revue pro média. Čo sa dá nájsť: preložená Fiskeho stať Komodity a kultúra, ale napríklad i preklady Kunczika a McNaira či rozhovor s McNairom, či jedna z esejí brnenskej mediologickej star, Jaromíra V. Rozhovor s ním snáď autori doplnia čoskoro.

Aby sme si rozumeli, rozhodol som sa pokračovať v štúdiu mediálnej vedy i politológie, i keď to tentoraz už bude veselšou formou dve školy - dva krát toľko kreditov.

...

Reálny denník: Ostatný týždeň som strávil v Senke, väčšinu času intenzívne odpočívajúc a ničnerobiac. Podarilo sa mi s niekoľkými vybranými jedincami osláviť i na domácej pôde čerstvo nabitý titul, pre svojich brnenských kolegov som začal vybavovať ďalší výlet na Slovensko (tentoraz k najvyššiemu vrchu Malých Karpát, do malej rekreačnej oblasti Jahodník, charakteristickej atmosférou ala škola v prírode), vcelku úspešne som ubránil rodný byt pred hrozbami vyplývajúcimi z neprítomnosti mojich rodičov, ktorí utiekli do Chorvátska. Úspešne preto, že byt stále stojí a prežil to i náš pes, vcelku som doplnil vzhľadom k faktu, že nám zhorelo niečo v televízore a teda nefunguje a ja som dnes ešte stihol zabudnúť na to, že na sporáku niečo varím.

Pomaly sa už vyvetralo.

1 comment:

Mišo said...

..veselšia forma?hmmm..nie som isty ci je to uplne ten pravy vyraz ;)