19.10.07

Vyprázdnený post na víkend

Miloš Čermák sa na jednej zo svojich internetových sebarealizácií rozhodol každý deň fotografovať svoj obed. Nápad vskutku nie práve originálny, v našom kultúrnom prostredí však i tak trochu nevšedný, čo konečne zistil i sám autor, keď bol z jednej reštaurácie vďaka svojmu nápadu slušným spôsobom vyprataný, na čo si zaspomínal v najnovšom Reflexe. Mimochodom, i v tomto čísle, ako i v niekoľkých ostatných, si akosi neviem nájsť niečo, čo by moju malomestskú a fantáziechtivú dušu obohatilo.

Aby sme si ale rozumeli, nemienim vás po Čermákovom vzore denne obťažovať banalitou, že sa mi podarí občas stihnúť sa naobedovať, i keď nepopieram, že by vás fotky z Veselej Vačice, Tukana či nebodaj zo široka obchádzanej akademickej menzy na Moravskom námestí, nenadchýnali. Ale keďže som si dobre vedomý intelektuálne kritickej argumentácie kultúrnych outsiderov, ktorí hovoria, že napríklad vplyvom častého mediálneho spracovania sexu sme ten pojem vyprázdnili, nemienim vo vyprázdňovaní pokračovať.

A už vôbec nie čo sa jedla týka.

...

Počasie si so mnou zahráva. Motajúc sa senickými ulicami, ktoré mimochodom nedávno ktorýsi ignorant prirovnal k Chemnitzu (in DDR), a vyhýbajúc sa dažďu, bolo mi zima. Čo je mimoriadne nepríjemné, keďže som ešte nestihol pre seba zakúpiť zimný kabát. Musím navštíviť jeden príjemný švédsky obchod na Českej ulici.

4 comments:

lemuel said...

Inak co sa fotodokumentacie vyprazdnovania tyka, mohla by z toho by tiez zaujimava blog-rubrika, napr. s nazvom "Co tyzden dal"...

dušk.o. said...

Lemuel: podla mojho nazoru na blog tejto urovne ale nevhodna. suhlasim vsak, ze by mohla najst uplatnenie napriklad na blogu tety Tomanovej.

karolina said...

ech dusan, sice schvalujem volbu svedsku, ale momentalne je zara in; skus zimnu kolekciu na prvnim patre... moze byt

dušk.o. said...

dakujem za modnu minirubriku, obavam sa ale, ze vyber znacky podriadim okrobrovym premiam.