24.8.08

Nejasné správy z konca sveta

Kultúrny šok v podobe voľných víkendov, počas celej doby mojej kariéry v umastenej korporácii úplne abstraktnej entity, sa ma dotkol do tej miery, že ich len málokedy trávim v Lískovci. Častejšie ako v minulosti navštevujem svoje rodné malomesto a okolité dediny, no pre tentoraz som zostal v Brne a - nevídali - našiel som čas i na skutočný bloG. Však totu pekne zahníva, notebook je zaprášený akoby tu ležal mesiace nedotknutý, treba s tým niečo robiť. Čiže krátky sumár z konca sveta, teda z takmer konečnej našej drahej električky č. 8. Ako inak, v odsekovom layoute.

  • Raz budem iste vďační za skúsenosti, ktoré získavam vďaka práci so štátnou firmou, teraz mám však ale skôr nutkavú potrebu biť hlavou do múru. Avšak i napriek rôznym peripetiám, nami predstavená komunikačná stratégia prešla hladko, logo máme, slogan máme, web bude, všetko sa hádam v októbri spustí a ja budem môcť predstaviť svoj prvý projekt v novom pôsobisku.
  • Najfantastickejšia vec je však ono oháňanie sa titulami, ktoré v štátnej správe naozaj fičí jedna radosť. I preto som nútený vystupovať so svojim diplomom a mať svoju bakalársku identitu, inak dôsledne zamlčovanú, vyrazenú aj na vizitke. Nestačí. V ostatnom zápise z akejsi porady ma už povýšili na inžiniera.
  • Mc déja vu: vo štvrtok som bol v Prahe, aby som na Václaváku u nášho vzácneho klienta a finančného žraloka rangu J&T riešil čosi proti eko-aktivistom či komu. Ako to tak býva, čas na obed max. pol hoďka, ak nechcete biele klobásy zo stánku šup ho k Ronaldovi. Práve prebiehal manažérsky kurz, presne ten, o ktorom som takto pred rokom z vlastných skúseností referoval, dokonca sa ma aj nejaká perspektívna McShi(f)t Managerka, taká zlatá dievčina so sto kilami nadváhy, pred ktorou jej kolegovia stále kamsi utekali, chcela opýtať na spokojnosť, tak som jej objasnil, že som poznačený systémom a o môj názor by v skutočnosti nestála
  • V piatok som bol v Mikulove, krajšie mesto som už dlho nevidel, keď budem veľký, otvorím si tam penziónik. Dovtedy im tam aspoň postavíme diaľničku.

1 comment:

pot´me´hut said...

Viktor je skvely!!!