22.4.07

Čo nové v Senke

Senka (v hovorovej reči nás nigga nigga raperov moje rodné city) v sebe počas jari skrýva nekonečne veľa kratochvíľ a možností, ako stráviť deň podľa chuti a vkusu každého soudruha. Ja som síce ružové kvety a zelené listy, ktoré zamorili môj dosiaľ panenský, fabrikou na umelé vlákna determinovaný výhľad, čekoval spoza počítača, ale i tak som si čas na vychádzku do ulíc našiel. Jednak som chcel obehnúť niekoľko tvárí, s ktorými sme zasa dva týždne nemali tú česť, jednak to odo mňa v pravidelných dávkach vyžaduje i chlpatá rohožka spiaca na našom gauči, ktorá si v slabšej chvíli zvykne hovoriť kokeršpaniel.

V skratke som vypozoroval nasledovné:

  • nový kostol kúsok od nášho domu, financovaný miestnymi podnikateľskými gangstas a rímsko-katolíckou loby, položil svoje základy a bude sa volať po sv. Cyrilovi a jeho bratovi v triku, kolegovi Metodovi
  • nigga nigga raperi original Protiľahlá strana naďalej navštevujú Káčko a naďalej mi nikto z nich osobne nevysvetlil tie výhražné maily, čo mi jednu dobu plnili mailovú schránku, ba čo viac, ani mi nikto z nich nerozmlátil moju pusinku za to, že som pošliapal ich mená a mená ich rodov
  • apropos, keďže mi Krytón reklamoval, že Káčko* som ešte nikdy na skutočnom bloGu nespomínal, čo podľa mňa nie je pravda, ale keď už, nech sa vie, že som ho teda spomínal a spomínam opäť
  • áno, Káčko som v piatok navštívil i ja a môžem teda podať hlásenie, že všetko je tak ako bolo doteraz – ceny príjemne ľudové, osadenstvo tvorí primeraný počet sociek a ľudí, ktorých možno vďaka vonkajším znakom priradiť k tzv. lúze, jediný pisoár je naďalej rozbitý a bývalé toalety si zamestnanci upravili na vkusný krytý bazénik
  • inak, keď už sme pri piatkových udalostiach v Káčku: Huges! vieš, že si mi takmer zasiahol moju novú botičku? ts ts ts
  • sobotné popoludnie sme všetci venovali prípravami na večer, kedy mala do mesta vyraziť stará dobrá crew – a i vyrazila. Miška nás síce s Jurom musela pol hodinu čakať v Riva bare, čo sme sa po ceste rozhodli vysvetliť nákupom malej pozornosti k Slížovým narodeninám (zvyšok času Juro zvalil na hľadanie peňaženky), ale všetko sme statočne dohnali po príchode. Teda aspoň ja a Juro. Čašníčka sa pri našom stole za štyridsať minút otočila šesťkrát, aby nám priniesla niečo dobré, my sme všetko pekne vypili a odobrali sa do Ledviny. Fajný večer, dokonca som bol doma do jednej.
  • o tom, že je v Senke takto na jar krásne, sme sa rozhodli presvedčiť ešte dnes popoludní malou prechádzkou do centra – čo by som teda ja osobne v nedeľu asi dobrovoľne nespravil, ale keďže motiváciou nám bola veľká a nehorázne mega mega kalorická pizza v najlepšej pizzeri v meste (akurát keby sme hladní tridsať minút čakať nemuseli, že), nejako som to vydržal.

Víkend za nami, jar v plnom prúde a leto klope na dvere. Na Hodokvase bude Placebo. Jupi jupi yeah.



* Káčko – ľudový názov občasného non-stop pajzlu s názvom Hostinec pri Zábavnom centre, odvodený od iného ľudového pomenovania K2, ktorý podľa povesti vymyslel Miškin otec, i keď si autorstvo pripisuje celý rad iných vážených občanov mesta. Miškin otec týmto trefným názvom vystihol úroveň a celkovú kvalitu podniku, keď ho prirovnal k do tej doby najvýznamnejšiemu pajzlu v meste – krčme Kaňové. K2 je pritom skratka termínu „Kaňové 2“. Fajnšmekri vedia, že sa istú dobu Káčku pre ojedinelú výzdobu interiéru, ktorej dominovala ružová postavička na zadnej stene, hovorilo i „U Pantera“.

No comments: