29.4.07

Nový dušk.o.: plný vízií a plánov ako perspektívna partia

Áno, dopísal som text pre Rexter. Po týždňoch odkladania a precízneho generovania výhovoriek, prečo to nejde, sa to konečne podarilo. Ihneď som svoje dielo odoslal Josefovi Smolíkovi a teraz napäto čakám na recenzné konanie. A keďže ma v týchto dňoch ovláda mamon a moja hrabivosť nepozná medzí - po Maťovi sa štúdia o istom počte natvrdlých fanatikov, ktorí sú v snahe uchrániť pred nimi našu spoločnosť ochotní navlieknuť sa do slušivých uniforiem, aby sme ich rozoznali, doručila na katedru politológie so zámerom pomerať sa s ostatnými v študentskej súťaži o cenu A.I.Bláhy.

Rozhodol som sa totiž dať svojmu životu perspektívu, ktorou filiálka umastenej korporácie nebude, a som napevno odhodlaný pracovať, rozvíjať sa a možno i naďalej tráviť čas s natvrdlými fanatikmi, písať o nich článočky a štúdie, diskutovať s intelektuálmi a chodiť na obedy so sociálnymi antipatmi, žoviálne konverzovať o manžetách na všakovakých snobských seminároch a univerzitách, skrátka sa stať sociálnym antipatom tak skoro, ako to len bude možné.

Samozrejme za predpokladu, že o mesiac odštátnicujem.

...

Moje horšie, staré a prekonané JA, sa naproti tomu všetkému v piatok večer a v noci zúčastnilo podarenej akcie s mottom z kalby rovno do práce, počas ktorej som síce tvrdil, že alkohol je super, ale s odstupom času si myslím, že ešte viac super je byť sociálnym antipatom, mať plány a vízie a nezaplietať sa do spárov korporátneho kurníku viac, ako je nevyhnutné.

Už len preto, že v budúcnosti by som nerád viacej dostával maily podobného obsahu.

----- Original Message -----
From: "Ondrej L."
To: dušk.o.
Sent: Friday, April 20, 2007 6:06 PM
Subject: McDonald´s

Zdravim,
ehm, kedze si uz jediny stale pracujuci clovek v McDonalde ktoreho poznam,
tak ta idem otravovat s jednou jednoduchou otazkou. Teda poprosil by som ta ak mas
cas. No, ide o to ze robim jeden marketingovy projekt a potreboval by som
vediet, ake majonezy resp aku znacku majonez a kecupov v mcdonalde
predavate a podavate. Nech to znie akokolvek absurdne tato informacia je pre mna
skutocne uzitocna:)
No.. mozno este ze ci McDonald v cechach vo svojich reklamnych kampaniach
(ja som to nezaregistroval) zdoraznuje spolupracu s nejakou znamocu znackou co sa
tyka dresingov majonez a tychto sraciek. Viem ze v anglicku je to
Hellmann's. nuz..tak.. dik.. za odpoved..

ondrej (ten kajin kamarat)

...

----- Original Message -----
From: dušk.o.
To: "Ondrej L."
Sent: Friday, April 20, 2007 8:31 PM
Subject: Re: McDonald's

Ahoj,

Prehlad dodavatelov do McDonalds CR a SR mas tu:
http://www.mcdonalds.cz/informace/info_mcd/prehled_dodavatelu.shtml

Tzn. ze je to pravdepodobne od Develey - urcite to nie je Hellmans. Mena
dodavatelov ja nepoznam, suroviny objednavam od Česlogu, co je logisticka
siet pre vsetky restauracie - ale mozem sa ti pozriet na vyrobcu na obale :)

Poznam marketingove kampane firmy, posledny pol rok obzvlast, kedze ich mam
dva tyzdne dopredu na stole, videl som aj starsie veci, ale zeby sa
zdoraznovala nejaka ina znacka si nepamatam - maximalne pri Happy mealoch,
mozne to je pri spolupraci s Coca colou ale u majonez pochybujem.

Dusan

...

Odborník na majonézy podávané v korporátnom kurníku?

Never more, kua.

4 comments:

karolina said...

to je super. podpisat sa ako "ten kajin kamarat".
ondrej: sebareflexe!!! :))

Anonymous said...

Odborník na majonézy mne odboural, dostal a já nevím, co všechno :) Dííík...

dušk.o. said...

prezi: dakujem, pridavam ako kolonku do svojho, inak nabiteho, CV.

Anonymous said...

Ten Kajin kamarat. :D Tak ja mam dost...