6.6.07

dušk.o. šrotor

V podstate sa môžem považovať za absolventa politológie. Pravda, nemám ešte ani titul bakalára, keďže na to je ešte nevyhnutné kolégiu osvetliť , kto bol Marshall McLuhan a ako sa vyrábal papier v 19. storočí (rozumej: exhibovať na štátnej záverečnej skúške z mediálnej vedy), ale jedno malé víťazstvo mám za sebou a to sa ráta. Nebudem ďalej zdržovať, politická filozofia a teória za A, komparácie politických systémov za B (mimochodom, stranícky systém Slovinska a voľby do dolných komôr v Holandsku a Švajčiarsku boli údery, ktoré mierili nižšie ako je na akademickej pôde slušné). Jupi jupi yeah.

Ak umne nedodrbem mediálky o dva týždne, čaká ma minimálne prehlbovanie znalostí o ďalších dolných komorách v ďalších štátoch sveta. Teda, magisterské štúdium politológie. Čo zase, ako by dodal Maťo, nie je žiadna hitparáda.

Oslávil som to po svojom. Na jednej strane pár pivami u Maxima, na strane druhej pokračujúcimi ťažkými zdravotnými komplikáciami (nádchou, pozn. autora) a po dnešnej noci i alergickou reakciu na bodnutie nejakého exotického komára, ktorý sa zatúľal do Masarykovej štvrti. Ráno som sa prebudil s papuľou veľkou ako tenisová loptička. Nenápadne si pridržujúc ústa, aby akože čulý ranný ruch na okolí nespozoroval, že má čo dočinenia s mentosáčkom, som utekal do blízkej lekárne, aby som nakoniec farmaceutičke a celému radu za mnou vysvetlil, prečo mi dolná pera prekrýva hornú peru i dolnú polovicu nosa.

Život je super.

UPDATE 18:55
Dnes slávim dva roky vo filiálke umasteného koncernu. Čo je vcelku desivé, úprimne povedané. Ale mňa tá práca stále baví. A čím ďalej, tým viac. (ale už psst!)

5 comments:

karolina said...

je fascinujuce, ze vcera boli spravou dna tvoje dve pismenka priblizujuce sa k zaciatku abecedy viac ako je slusne; ale kedze je svet zly a kruty a nic nie je starsie ako vcerajsie spravy, dnesnou legendou na klacelovej 2 je spominany komar. a to som ani nevidela vysledky jeho cinnosti :)
.
ale vraj odviedol VELKY kus prace... ;)

Unknown said...

Gratulujem, eeehm... k vydarenemu pichnutiu komarov cece

dušk.o. said...

kaja: nedalo sa schovat. cestou do sprchy som skratka vyvolal zdesenie. pritom to, co videl napriklad fete, bol len slabsi zlomok ranneho prekvapenia v zrkadle.

ale inak, nepremenujeme klacelky na bleskovky?

lemuel said...

blahozelam, (teraz uz) pan kolega (som ina skola, vyssia hodnost :) ale rovnaka diagnoza)

dušk.o. said...

dakujem. i ked, titul je este v nedohladne, ale i tak sa citim ako velky maly politolog.