3.6.07

Trt makový

Nasledujúce dva dni budem het a fet, takže nadpis, ktorý predchádza tomuto postu, berte podľa možnosti ako vcelku univerzálnu odpoveď na akýkoľvek mail, telefonát či návrh na icq konverzáciu s mojou maličkosťou. Nič nebude, len jeden deň nalievárne všakovakých infošiek a vedomostí a druhý deň štátnic.

Popoludní som sa vrátil z Šaštína, kde sme s kolegami dva dni intenzívne luftovali naše prepracované McMozočky. Domov som si priniesol plno zážitkov a nových drbov, premoknuté oblečenie a ľahký nábeh na ťažký zápaľ pľúc. Veľmi sa teším, ako zajtra zareaguje Memo Plus na Ibáč štyristovku a nejaké vitamíny. Asi mi vyskočí srdce z hrudi.

Ale bolo fajn. Menovite: päť fľaší šampanského, cca dva litre citrusu, dva litre zlatého jelzina, sedmičku višňového, nejaké víno, pivo, limo delené šesť osobností plus jedna šéfová.

Keď som zvládol to, štátnice nemôžu byť problém.

3 comments:

Mišo said...

bolo fajn?hmmm..no podla toho zoznamu celkom aj verim..ze bolo urcite veslo :) ale vdaka tej kombinacii farieb, bubliniek atd sa mal urcite fajn aj zaludok?

dušk.o. said...

co bolo zvlastne, i ked sme traja stiahli styri flase sampana, nebolo nam zle. skoro sme sice odleteli, ale zle nebolo.

karolina said...

na klacelkch je super, je tu vino, nik mi nenadava...supeeeer...to len ze sprava z tvojho druheho bydliska...
.
vela tekutin, ovocia, a pokoj na lozku s hayekom