16.9.07

Do školičky do školy

Desať dní pred začiatkom semestra som sa rozhodol venovať veľmi intenzívnemu ničnerobeniu. Priamo v kulisách môjho rodného malomesta. Za tú dobu sa udialo nasledovné:

  • veľmi ochotne som svojmu organizmu doprial desať hodín spánku denne, vďaka čomu som vždy zmeškal ranné správy a vyvaroval psychické rozpoloženie mojej osobnosti toho, že prvé čo uvidím, bude docent Fiko
  • skrátka a dobre, čo sa duševného zdravia týka, zabil som dve muchy jednou ranou
  • s fyzickým zdravím je to samozrejme horšie, pretože za ten svet nemôžem nájsť šport, čo by ma bavil, čiže si naďalej gentlemansky kvasím a kotúľam sa ulicami
  • denne som si minimálne hoďku rušil a zapisoval nové predmety, presúval okienka v rozvrhu a snažil sa presvedčiť sám seba, že Kultúrne časopisy 20. storočia ma jednoducho musia baviť
  • ale inak sa do školy teším, konečne, tak ako každý september, teda čo si vo svojom mladom živote pamätám - ja som sa i na strednú tešil, i keď neskrývam fakt, že slušné percento zmrdov, ktorí senické gymnázium navštevovali, resp. tam pracovali, mi to vedelo otráviť pekne z kraja
  • vlastne som dnes cestou do Billy premýšľal, čo mi stredná škola dala a za čo jej môžem byť vďačný
  • určite za výrok Bože to je piča mojej nemčinárky, ktorý si pošepla do dlaní, keď odpovedala jedna spolužiačka - sedel som v prvej lavici a súhlasne prikývol
  • no a za to, že to bolo práve na senickom gymnáziu, kde sa naplno predo mnou i pred mojim okolím rozvinul môj technický antitalent; ostatne, doteraz je jedným z mojich životných hesiel rada mojej fyzikárky, keď som asistoval pri zapájaní nejakého elektrického obvodu (jebem ti boha, vypni to, šak to horí)
  • inak, tento víkend som bol na chate s človekom, ktorého prezývka, aspoň teda predpokladám, že to je len prezývka, je Grcal
  • to len tak na okraj
  • podujal som sa participovať na zapájaní prvákov do študijného kolobehu v rámci zelenobielej a výberovej a stal sa tútorom (tak sa to píše?), na ktorého sa môžu obrátiť študenti mediálných štúdií a politológie
  • čiže sa nehanbite ani vy
  • a teraz linky:
  • toto by mohla kúpiť JOJka, keď bude musieť vyhodiť tie dve mrdky z Pereša
  • a toto počúvam už týždeň v kuse:


3 comments:

lemuel said...

jaj hej, the killers (album "hot fuss") boli velmi fajny (vratane tohto songu), ale tomu ich novsiemu albumu "sam's town" som vobec nemohol prist na chut. vobec tomu nerozumiem, jeden album super a z druheho mi bolo takmer nevolno.
ech.

karolina said...

nebodaj, aj ty ehm pomahas - "aha jaka cica" - prvakom??

dušk.o. said...

akoze ci ich vitam s vetou Brno is Scheisse?

vlastne sa mi este nikto neozval, cize neviem. inak, blahozelam k vyberu posobiska. som si celkom spomenul, ked sme sa dnes prechadzali teplym jesennym podvecerom od Ceskej ku Svobodaku cez vinobrannicke trhy.