22.9.07

dušk.o. loser

Chcel som v krátkosti pojednať o tom, ako priemerný živočíšny trt typu mňa dokáže v priebehu obyčajných dvoch teplých jesenných dní prísť o dve tisícky, ale nemienim sa podkopávať a robiť zo seba niečo, čo nie som.

Čiže takto: v priebehu obyčajných dvoch teplých jesenných dní ma tento skurvený svet odrbal o dva litre. Najprv som si z bankomatu veľkokapitálovej Československej obchodnej banky, ktorú by ten šulin hranoloidný smelo nazval nebankovým subjektom, a ja by som s ním musel súhlasiť, vybral svoju super novú embassovanú VISA kartu, ale nie jeden tisíc korún českých, o ktoré som mal vcelku mimoriadny záujem - a zabudol ich tam (blahoželám nálezcovi), aby mi dnes popoludní prišiel mail s výsledkom reportu mystery dinner, ktorý moju ostatnú zmenu, čistotu vnútri a prácu zamestnancov div nevychválil do nebies, ale keďže ho ráčila vypracovať nejaká iniciatívny brigoška na materskej, ktorá si z ponuky neváhala vybrať štvrťlibráka so syrom, velice možno populárneho niekde tri prdele za oceánom, ale už nie u nás (a na ktorého sa teda musí čakať dve minúty), nesplnili sme čas a získali krásnych 91 percent. Čiže tísicka za stopercentného šla do hajzlu taktiež.

Milujem svoj job a ľudí doňho angažovaných. Fakt.

...

Čekujte čoskoro: reportáž z oslavy vietnamského dňa detí, na ktorú si Vietnamský svaz v Brně, teda nejaký pan Le, objednal včera večer 200 happy mealov. Kšeft za 16.000, super, akurát netuším, ako naskladáme dve stovky malých nápojov do fordu. I´m lovin´ it.

5 comments:

matej said...

to teda asi nastve... ale este ti mozem prihodit zopar japonskych mcdonaldovych (alebo maku-do ako to tu miestni volaju).

jedinecnym miestnym vyrobkom je McPork, co je akasi obdoba cheesu bez syru ale zasa s bravcovym. nic moc teda. Ale kedze McRoyal nikto nerozumel, tak som tukol prstom do nejakeho obrazku... nevyslo no. Anyway, McFlurry mame lepsie doma, budem musiet zistit ako sa japonsky povie tvoj oblubeny quarterpounder chesse.

cest vietamskym sudruhom, symbolu moderneho sveta. my si u nich (u "cinana") dame turecky gyros, oni si daju Happy Meal ;-)

Mišo said...

pozri..všetko zlé je na niečo dobré, hovorí sa tak, však?netuším síce, čo je na tých dvoch litroch dobré, ale už len zo zásady by sa malo dať niečo nájsť..keď ma niečo napadne, dám vedieť ;)
..malé detičky sa na vás tešili, ako budete hádzať "ILI" úsmevy a teba trápia nápoje..ts ts..tak ste mali polovicu nabaliť tej tete s igelitkami ;)

karolina said...

a ked sme uz pri tom macu, tak aj vo velkokrtisskom som bola, a teda, bud niekto nepochopil moj novonadobudnuty sasky akcent, alebo tam robia cisty tupci... ehm... ok, off topic, sucitim s tebou

lemuel said...

nechcem sypat sol do rany, ale ako sa da zabudnut tisicka? vazne, len logistiku takej operacie v skratke opisat :)
Na CSOB som este nepocul slusneho slova, a to som bol asi 5 sekund v pokuseni si tam ucet otvorit, uf.
a ano sustrast vyjadrujem taktiez, monetarna strata boli vzdy, a dvojnasobna (matematicka odmlka) ... este viac.

dušk.o. said...

dakujem za prejavenu sustrast i mnoho mailov o tom, ako peniaze vymamit spat. o priebehu vysetrovania pripadu budem informovat.

kaja: sasky akcent? trochu vzletne pomenovanie tvojho stredoslovenskeho prizvuku, nie?

yagami: ludove mudrosti nechaj pre optimistov. a vobec, zradca ;-)