14.10.07

Opäť nedeľa, opäť dušk.o.

Svoj už temer trojtýždňový pobyt v prekrásnom starogermánskom meste, ako tento juhomoravský pupok raz nazvali nejakí neonacisti, zavŕšim i túto nedeľu krátkym zamyslením a ešte kratším opisom aktuálnych udalostí. Internet v Lískovci nefičí ešte stále, čiže inokedy ani na blog času neni. Dosť na tom, že po minulovíkendových pitkách a niekoľkonásobných oslavách mojich kolegov sa mi podarilo prechladnúť a teda stať sa chorým. Čo je v mojom prípade stav, kedy sa moje okolie veškerému kontaktu so mnou vyhýba.

Inu, tak. Utorkové dva krát dva deci u Tukana a dva krát dva v Jedenadvadsiatke mi moje telo oplatilo nádchou, bolesťou hlavy a mužným chrapľavým zafarbením hlasu. Na stredu a štvrtok som zrušil všetok svoj program a, zabudnúc na umastenú korporáciu a moju drahú zelenú a výberovú, ľutoval som sa pri šálke jablkovo-škoricového čaju a niekoľkých ďalších dielov Prison Break. Mimochodom, výborný seriál, len ústrených postáv je s každým ďalším dielom nejako poriedšie.

V piatok a sobotu som si už ale návštevu v krajine zlatých oblúkov neodpustil, čo by bola zrejme chyba, keďže chodiť do práce o hodinu skôr a z nej o hodinou neskôr je mojim veľkým hobby v ostatnom čase. Aj shiftovať s minimom zamestnancov, aj všetko na poriadku mať, aj sa doširoka usmievať a chodiť po reštaurácii s doskami a furt si niečo zapisovať, lebo máme návštevu zo samého srdca korporácie, a tak sa to robiť jednoducho má. Mimochodom, ak ste náhodou z mesta, nechcete na brigádku?

...

Jaro mi píše, že v Austrálii zima skončila. Už sa bol pár krát kúpať.

Neni fér.

7 comments:

karolina said...

dusam, chce to nejaku akciu!

dušk.o. said...

jak akciu? chory som, tak nuda bude!

lemuel said...

jaj prison break, nad tym serialom som uz po druhej serii oficialne zlomil hul, tolko logickych skratov a scenaristickych prehmatov... a taky dobry koncept to bol, a ako to kvoli sledovanosti dodrbali.

dušk.o. said...

lemuel, problem Vas, intelektualov, je ten, ze Nam, jednoduchym clenom tejto skvelej spolocnosti, pokazite kazdu radost.

ze je opereta sracka pre nizsie vyssie vrstvy, to vieme vsetci, ale co mate vsetci proti masovej kulture, tomu nerozumiem :)

lemuel said...

tak som to nemyslel, ja mam rad velmo prejavy masovej kultury, a radost skazit nechcem. len ten serial bol povodne mysleny na jednu seriu s uzavretym koncom, ale stal sa *prilis* uspesnym a zacali vymyslat ako to natahovat, zmykali to, a hoci su tam super postavy (T-Bag!) jednoducho uz to nezvladam/nevladzem sledovat. ostanem ja radsej pri desperate housewives, tam je menej sibnutych konspiracii.

dušk.o. said...

ok, ja som tusim v osmej casti 2. serie, cize nelamem palicu. i ked priznavam, samotny utek ma bavil viac ako unikanie.

karolina said...

ach, housewives casy, ked este jedincom neprepinalo, ach ano, pekna jesen na klacelkach to bola.