22.11.07

Nohami na zem

Napriek zástupom mne neznámych IP adries, ktoré sa v tieto dni ponevierajú po skutočnom bloGu zásluhou niekoľkých externých linkov (najmä od váženej kolegyne akademičky Karolíny z Krtíša), pokračujme v civilnom duchu. Nových hostí len potichu prosím, aby si pred prípadnou fyzickou inzultáciou týchto stránok či ich autora aspoň otreli topánky.

Reálny denník: Čo sa oblúkov týka, niekoľkotýždňová nervozita z hĺbkového auditu správneho uplatňovania mechanizmov a praktík umastenej korporácie je za nami. Výsledok prekvapil celý náš malý kolektív a šokoval pána továrnika, ktorý na moment zapochyboval o tom, či to s tým bonusovým systémom pre manažment trošku neprehnal. Percentá sú natoľko výborné, že síce bude musieť pustit chlup, ale obávam sa, že čo sa mňa týka, nebude mi až tak sveta žiť. Predpokladané navýšenie príjmu sa mi totiž už podarilo prepiť v priebehu pondelka a utorka u Tukana, v Livingstone, i v obľúbenej paluši Club 21.

Hobby je skrátka hobby.

Vzhľadom na vysoké pracovné i iné nasadenie som sa rozhodol si dopriať nútený odpočinok v stredu popoludní. Pri výbere programu som niekde medzi pokladňami a boxmi s mrazenou zeleninou v Albertovi narazil nielen na nové číslo Respektu s vloženým vydaním novej hry Václava Havla Odcizení, ale v sekcii lacných DVD z dennej tlače i na fantastické sklepácke Mlýny. Dohľadať sa dá len krátka ukážka so vstupmi nejakej blonďavej pani a komentom pôvodného autora, ale i tak vás možno motivuje k zakúpení. Pripomínam, že vyšlo v edícii Mladej fronty Dnes.


Fanúšikom pridávam i moju obľúbenú kritiku Bible v dvoch častiach na youtube, tu a tu.

Zvyšok dnešného večera v protiklade s príjemným včerajškom mienim venovať docentovi prednášajúcemu kultúrno-antropologické sračky, ktorý sa v priebehu semestra rozhodol, že štyri priebežné úlohy na štyri strany, šestnásťstranová seminárka a skúška z jeho obľúbených, no vzájomne len málo súvisiacich publikácií, je málo. V ľubovolnom rozsahu metódou naratívnej analýzy sa chystám interpretovať význam opice pred tabuľou.

(zdroj: tu)

Držím si palce.

5 comments:

lemuel said...

jaj respekt som si s havlom v stredu cestou domov kupil, ale mlyny som nezbadal! zboznujem mlyny!
"v takychto topankach ja mam ist domov!? to nie je brat, kokot jeto!"
"co se tady valim jako prase!? zvedni velitele!"
"mam tri pokusy, jestli se neepovedee, budes za usvitu popraven, ....., zij!"
"poslusne hlasim zneskodnen zaskodnik zastrelenim!"

jo a aj mlyny su na namet nejakej rannej havlovej hry, ale sklepaci si to krasne upravili...
kurnik aj ja chcem mlyny na dvd! ;(

karolina said...

funny, holt s tym linkom som si nemohla pomoct. citim, akoby som robila sluzbu spolocnosti ;D

dušk.o. said...

lemuel: dnes uz to v Albertovi nemali. ide to na dracku.

kaja: no, neviem ci bola spolocnost z toho cinu odviazana, ale budiz.

lemuel said...

jaj, ani sa nedivim, ze to ide na dracku, genialne je to, najma vykony herecke su vyrovnane, vsetci, Burda, Hanak, Vavra, excelovali.
Mlyny a linkovana Biblia su veru to naj od Sklepa.
idem ja veru pohladat svoje tv-rip avicko, kdesi na cd to mam. tazka nostalgia.

dušk.o. said...

Zivot pred sebou sa volala ta hra, a neviem, ci sa nemylim, ale bola to Havlova prva (i ked to tusim este niekto s nim spisoval).