6.12.07

Blbá nálada

Asi to je tým usopleným počasím, v ktorom toto mesto vyzerá sivo a nevkusne; i keď priznávam, že Lískovec poskladaný výhradne z panelákov vyzerá nevkusne za každých okolností. Ale nálada je blbá. A poriadne. Najmä čo sa teda umastenej filiálky týka. Niekoľkotýždňové spory a problémy s vedením dosiahli svojho vrcholu na otázke ostatných prémií za hospodarské výsledky. S výškou čiastky teda spokojní sme, aby sme si rozumeli, ale redistribúcia zlyháva. Naša požiadavka na vysvetlenie a odôvodnenie sa však stretla s nevôľou kompetentných, pričom nám bolo ozrejmené, že do okolností tohto charakteru je nám tak akurát trt makový a že ak sa nepáči, nech sa páči, môžme ísť kadeľahšie.

Nuž som teda súhlasil.

Výpovede padli dve, osobne si myslím, že definitívny rozklad tzv. manažérskeho teamu na Troch kohoutoch bude publiku predstavený počas jari budúceho roka. Dnešná narýchlo zvolaná porada so samotným pánom veľkotovárnikom pritom veľa nevyriešila: zdržiavaný som veľmi nebol, ukázalo sa však, že podpora vedenia zo strany manažmentu je tristná. Pani vedoucí sa výrazne nezastal nik. Presvedčivo nepôsobila ani kolegova pripomienka, že jeho teda nikdy nenapadlo sa niekoho na peniaze pýtať, či nechať si výšku prémií odôvodniť. Mno, mňa to teda napadlo, a dokonca som ochotný i tvrdiť, že záujem o vlastné peniaze je v pracovnom pomere celkom dôležitý.

Čo bude ďalej, vie málokto. Osobne som už ale trochu skeptický nielen z výsledku osobných konzultácií so samotným pánom veľkotovárnikom, či pravdepodobne nevyhnutných personálych presunov. V tejto chvíli považujem 31. január za svoj deň D. Potom hádam Varšava a potom hádam dačo iné.

...

Radosť v týchto pochmúrnych dňoch mi ale urobil krach vydavateľstva L.C.A. - vec pravda smutná, no vzhľadom k výpredaju kníh za polovičnú cenu užitočná. Urobiť si obrázok o súčasnej slovenskej próze som plánoval dlhšiu dobu (spolu s Matejom sa napríklad celkom kladne stavamie k Silvestrovi Lavríkovi), nie je preto dôvod nevyužiť príležitosť, že.

Hyenizmus, viem.

10 comments:

karolina said...

ty vole, to su mi veci. no dusan, podla mna teda, z pozitivnej stranky na to hladme a vstric radostnemu budoucnu. tak, ved uznajme si, varsava, potom sa po niecom poobzeras a bude. sak, dlhodobo zname je, ze na nedostatok sikovnosti netrpis. tak co.

Unknown said...

už mám 4 knihy v košíku :)

dušk.o. said...

kaja: len mi je to luto, lebo mam rad nielen tych ludi, ale i tu pracu - a som si hovoril, ze aspon pocas studia mozem robit co ma bavi, i ked to vyzera optikou externistu ako praca podradna.

inak, dnes este vianocny vecierok - a ktoze ho moderuje?

feri: ja som kupil asi sest. chcem skusit Vadasa, ale tesim sa najma na Kapitanovu a Lavrika, co nemam.

karolina said...

juuuu. no, pekne. osobnost budes teda dnes?
.
ja mam pat, pat, pat!
.
vadas je dokonaly, od neho tri. ha!, fricko, viac, viac

dušk.o. said...

kaja: to neviem, ale bola mi to velka sranda.. :)

ok, kopirujem svoj zoznam:

Liecitel (Vadas)
Kniha o cintorine (Kapitanova)
Nech to zostane v rodine (Kapitanova)
Perokresba, Villa Lolla (Lavrik)
Namestie kozmonautov, Domov, Diabol pod capicou

karolina said...

Vadas, Marek
Liečiteľ
.
Vadas, Marek
Rozprávky z čiernej Afriky
.
Vadas & Erdélyi
Diabol pod čapicou
.
Otčenáš, Igor
Kristove šoky
.
Bakoš, Oliver
Katedra paupológie
.
Vsio, neobjednal niekto Pavla Weissa a Pomstu? zabudla som, inu, dusan, ze sa tak blbo pytam, za kolko ti doslo na mail potvrdenie objednavky?

dušk.o. said...

den a pol, nie je to automatika, pise to ziva osobnost

lemuel said...

Dik za tento post, dokopal ma k tomu ze i ja som si co to objednal. Ked uz ich bolo v kosiku 12 tych knih, povedal som si, zase to prehanas, 1 som vyhodil a rychlo poslal objednavku.
Fakt by ma zaujimalo ci tych Vadasov (Liecitel), Johanidesov (Hmla nasej nespokojnosti), Rakusov (Piesen a studnicnej vode), Lavrikov (Perokresba) etc budem aj citat, ja idiot. A este take hefty ako "O karikature" alebo "Informacna spolocnost" to uz asi len rovno do prachu policky poputuje. Plus Laucik, toho treba aspon v policke. Ale na tu "Knihu o cintorine" som najviac zvedavy, stavim sa, ze uz ju nebudu mat.
Take ze "Nenapisany roman", alebo "Namestie kozmonautov" som si uz samozrejme musel davnejsie za plnu sumu kupit. Kto to mal vediet, ze to Bagala zabali.

lemuel said...

A blbu naladu mat nemas mat. Havel ju uz odtrubil. Didn't you get the memo!? ;)

dušk.o. said...

mno, kolegovia akademici, tesi ma, ze aj nasa blogosfera sa spolu s inymi supmi zletela ku K.K.B. a nielen ja.

joj.

na Vianoce bude co citat.