6.3.08

Srdečné zdravice

Toto mesto získava svoje osobité čaro predovšetkým v noci. Pozorujem to už niekoľko dní, stopercentne istý som zostal pri výbere pohľadníc pre moje vzácne príbuzenstvo; tie, čo za niečo stáli, boli fakt nafotené len v noci. Síce boli aj s McDonaldom, ale globálne vzaté, úspešne navodzovali idylku utešenej východoeurópskej metropoly. Prosím ale, aby ste to nebrali ako žiaden kompliment ani nič podobné. Skôr ako prosté konštatovanie, či azda lepšie, z núdze cnosť. Jednoducho treba počkať na tmu, nasvietiť nejaké ako-tak použiteľné kúsky a máte vybavené.

Inak, počul som, že sa vám ochladilo. Nice. Tuna snežilo.

...

Blog Nepriatelia demokracie si dnes pripísal svoju prvú citáciu v denníku SME, citujú ho však aj inde, dokonca cudzojazyčne. Za takýchto podmienok dokáže dosahovať čítanosť na úrovni cez 150 prístupov denne, čo je z môjho hľadiska číslo síce uspokojivé, no nesamozrejmé. Ak by mal blog mať ďalší zmysel, potreboval by viac citácií médií, k čomu by zase boli potrebné pravidelné aktualizácie, kombinované s prelinkovaním a nejakou tou vopred zaistenou podporou. Častejšie napĺňať blog a ešte mu zaisťovať čítannosť (a prosím, neskúšajte ma ako ex-editora fakultného časopisu, ex-PR koordinátora spravodajského webu o vysokých školách a hlavne ex-zamestnanca najväčšieho, marketingom žijúceho koncernu na svete, presviedčať, že čítannosť prijde časom sama) je však činnosť tak trochu nad moje sily, ako i chuť. Zdá sa, že sa podarí vymyslieť lepšiu alternatívu a blog sa časom presunie pod väčší projekt na iné miesto. Alebo aj nie. Ako sa vyspím.

...

Ha, ale mám vymyslenú tému na diplomku a mám aj koncept a vyhľadám si školiteľa a pokúsim sa ju obhájiť už v nasledujúcom, zimnom semestri. Nech mám pred štátnicami pokoj.

A na ujasnenie tohto všetkého mi stačili tri hodinky v atómovom kryte.

...

Idem byť dnes spoločenský asi, čiže nejaké hlbšie zamyslenie istotne dodám časom.

Pozdravujte Hranola.

2 comments:

lemuel said...

blahozelam k citacii aj teme.
ale tu poslednu, akoby povedal pan profesor "jizlivu veticku" si si mohol odpustit. fakt. ;)

Radovan Kavicky said...

Veru, veru, blahozelam aj ja.