16.4.08

Prímerie

Napriek tomu, že tu platím za najväčšieho frfľoša, pre tento čas uzatváram s Varšavou prímerie. Nielenže sa oteplilo a mesto začína vyzerať ako tak k svetu, objavil som bary, ktoré mi vyhovujú a miesto v knižnici, kde sa mi dá pracovať - a že sa mi i po odbornej stránke možno niečo začína dariť a že som včera našiel malú čínsku reštiku so skvelým kurčaťom v sladkokyslej omáčke, čo je vzhľadom ku kvalite poľskej kuchyne významné plus; ale som sa včera prechádzal po Nowom świate a Świętokrzyskej a kúsok od Paláca kultúry dávali nejaké mladí hoperi a nie že by sa mi to nejako zvlášť páčilo, ale ako sa na nich dívali ľudia a stáli okolo, tak tam bola babka, mala šesťdesiat, viac asi nie, a dávala s nimi, znalecky kývala hlavou do rytmu a to sa mi páčilo naozaj zvlášť.

Verím, že to tomuto mestu vydrží. Na víkend idem do Jeseníkov, tak keď sa vrátim, nech je to také, ako to bolo tento týždeň.

...

Na fóre istej vládnej partaje bolo rozdelené Maďarsko; medzi Rakúsko a našu drahú domovinu. Dosť šlendriánsky mimochodom. Iba som si spomenul, ako sme si minule s Maďarkou Edith dokladali, že ako ťažké to máme s tým našim pôvodom, keď tých kokotov vidíme takto naživo.

3 comments:

karolina said...

no ja uz len neviem, kto to minule frflal na moje pozitivne splechy. a potom zacnes chodit do zoo a citit atmosferu mesta, a co je naj(horsie)lepsie, tak o tom este aj blogujes...

dušk.o. said...

sorry.

lemuel said...

hrozne tato jar, ludia uplne blbnu, samy optimizmus potom. strach.
a v kniznici sa da pracovat? neverim!