14.6.07

Žiť s Acerom je úžasné

Bystrík je Acer. Čo do počítačov nie som zasa až taký rasista, ale nižšia rasa je jednoducho nižšia rasa a Bystrík neni zrovna Árijec. Kto má podobného unterkompjútera doma, vie, o čom hovorím. V servisnom stredisku, ktoré sa síce nachádza v Brne, ale teda pekne za humnami, sme boli už tri krát, čo je za obdobie jeden a pol roka vcelku slušný výkon. Jednu dobu sme totiž riešili, teda podľa mechanikov, chybu Windowsu, ktorá musela byť veľmo závažná, pretože sa podarila odstrániť skutočne až pri treťom pokuse. Vymenením základnej dosky. Ehm.. Hmm..

K veci.

Estráda to bola pre mňa vcelku poučná, chlapcov z call centra som už poznal po mene, a oni ma taktiež asi očastovali nejakou humornou prezývkou (napríklad chuj, pretože chuj melodicky dobre zapadá do vetnej konštrukcie "ten chuj volá zas"), takže som mnohé ďalšie nedostatky prehliadal. Že občas mechanika nenačíta cédé Mika Oldfielda? Neni čo býval, to je fakt. Že občas nevypáli zálohovacie DVD s komplet študijnými materiálmi? No zjedol si mi nohu, ešte Adorna budúcim generáciám zachovávať. Päťminútový nábeh operačného systému krátim zapíjaním antidepresív, dokonca i ten sladký zvuk vetrania sa dá prežiť, ale keď mi kurva začne horieť kábel aj s nabíjačkou, ako totkaj dneska ráno, viem aj ja, že neni šecko na porádku.

Akože, že problém?

...

V novom čísle Rexteru Duško prvý raz odborne publikuje, stáva sa z neho veľký chlapec.

11 comments:

Lilith said...

:-D rozosmial si ma :-D trable s compikom , ach jaj :-DDD

dušk.o. said...

ano, a to by som mohol rozpravat o vtipnych dialogoch s chlapcami z call centra. ked sa ma po stvrtom telefonate spytali, ci to mam vobec v zasuvke, myslel som, ze zacnem byt zly :)

Unknown said...

ach jaj
ten horiaci kabel je dobry
P.S. preco musi byt ten clanok na rexteri taky dlhy? jakeby si v nom daco skumal
P.S.S aceri obecne nemaju radi tie male platne na ktore sa zapisuju data, radi vrcia, hlavne pri starte
ale linux na tom bezi jak blesk :)

Mišo said...

..jednoducho si zvolil zle meno..ja mam Eleanor a zatial poslucha ;)

Unknown said...

clovece to si sa poriadne odtrhol pri tom clanku! :)
precital som 90%, zvysok ked budem doma...
zatial: moc pekna praca!

inak drzim ti palce aby si nemal problemy s tymito intelektualmi...

dixie

lemuel said...

komp: sustrast vyjadrujem

clanok: pekne, zaujimave jest, zeriem najma 4. podnadpis "Programatika za hranicou ústavnej konformity" to clovek hned vie, ze cita serioznu vec. :)

dušk.o. said...

postupne

feri: dlhy byt musi, pretoze ak uz mi niekto slubi, ze budem publikovat, tak moje ego co sa masturbacie intelektu nezna medzi

yagami: do Bystrika neryp

lemuel: aj one, ze "signifikantne" som pouzil

inak, dnes som si to presiel a ten bezpocet preklepov, chyb fo formatovani a interpunkcii, ci niektore vymazane casti viet by som jednoznacne dal za vinu redaktorovi platku. zial.

-- kamikatze -- said...

heh, ty rasista nie si, ale co Bystrik, ked si vybera jake CD pusti... sa zamysli jakeho daha povrchneho si na prsiach chovas :)

inac ono ti operatori su asi specialne vyviceni robit z volajucicj idiotov. Volam si tak v case problemov nasmu ruzovemu operatorovi a slecne ze "zablokovala som si PIN potrebujem PUK, co teraz?" a ta spe-picka ze "a to volate z toho telefonu?"

-- kamikatze -- said...

* oprava - hada povrchneho - sa jak disgrafik citim :)

Pecosita said...

tak jasne, nie? sak ide o to odraadit ludi, aby ich neotravovali :) nas nick by o tom mohol veela rozpravat :)
nuz, ale ten poziar. to znie vazne :)

dušk.o. said...

tak, nebolo to az take akutne, malo to predikovatelny priebeh?

pukalo v nabijacke - smrdelo - smrdelo este viac - zacalo dymit.

to uz som vedel, ze treba vypojit zo siete :)