21.12.07

Za nové tvorivé činy

Neviem, ako je to možné, resp. teda viem ako to je možné, keďže som to odrbal ako sa patrí, ale seminárka na kultúrno-antropologické sračky je hotová. Pravda, nebudem sa čudovať, keď mi to pán docent vráti, dobrým dôvodom by mohol byť napríklad fakt, že požadovaných neuveriteľných 35.000 znakov bez medzier som splnil tak, že som počítal i s medzerami, ale aspoň mám na Vianoce pokoj. Deviateho je skúška a to bude asi ďalšia chuťovka.

Nemôže byť každý deň posvícení, čo sa mojej akademickej dráhy mi totiž pokojne stačí ohodnotenie už niekedy spomínaného textu na militantní demokracii, ktorú docent Mareš očastoval ľúbozvučnými adjektívami ako "precizní", "zajímavá", či "využití teorie", čo už síce nie je adjektívum, to som sa len chcel pochváliť, že som aj teóriu využil.

V každom prípade, oficiálne sa začínam tešiť na Ježiška. Keďže som nelenil a podarúnky zabezpečil vopred, bolo to tento rok bez stresu. Mám tak týždeň úplného voľna a potom som ochotný sa znova začať učiť.

Ak by sa už nepísalo, akože si myslím, že sa ešte bude, tak šťastné a veselé všetkým abonentom tohto obskúrneho plátku. Úspechy do nového roku vám priať nebudem, dovtedy ešte určite niečo zverejním, v každom prípade ale si ich i tak budete musieť zabezpečiť sami, keďže zmena kalendára vám len tak zbohdarma nič veľké neprinesie.

Nuž teda mi len dovoľte povzbudiť vás radou, ktorú nám a našim zamestnancom dnes pri najväčšej špičke a prelomení všetkých rekordov reštaurácie čo do hodinovej tržby adresoval zákazník niekoľko minút čakajúci v rade,

totiž že,

makejte, kundy.

4 comments:

lemuel said...

fajn zakaznik. vilo by o nom povedal "that he lacked the milk of human kindness".
a inak sa pripajam k dobroprianiam vianocnym. etc.

dušk.o. said...

priznam sa, ze vela veci mi co sa umastenej korporacie tyka bude chybat, ale to konkretne poznanie, ze ludia su pice, to nie. defile dvoch tisicok zakaznikov denne totiz vydavalo neraz velmi tristnu spravu o nasej spolocenskej realite.

nuz ale, makejte, kundy, sa mi ako slogan do buduceho roka celkom paci.

Anonymous said...

Nez jsem ti to poslala, tys to napsal? Je toto fer? :)

dušk.o. said...

fer to nie je, ale deadline je deadline a ja uz som honil. napisal som skvely blabol, ale vzhladom k publikovanym textom pana docenta verim, ze to prejde.