30.1.08

Rozjímania

Bývať so Španielmi sa nebude: aspoň teda s najväčšou pravdepodobnosťou nie. Krátka mailová smršť so zahraničným oddelením vo Varšave priniesla svoje ovocie a ja som vyhandloval double room niekde vraj blízo pri kampuse. Problematickým sa samozrejme stáva ono double, keďže moja Lískovcom zhýčkaná osobnosť si zvykla spávať bez spolubývajúceho. Konečne, po skúsenosti s Trtom z ostatného pobytu na ubytovacích zariadeniach mojej alma mater sa zvykalo až príliš jednoducho.

Ráno idem do Brna; treba vypratať skrinku v korporátnom kurníku, inak to moja drahá iniciativní vedoucí spraví sama v rámci bodu konečne vypadol v osobnom To-Do liste. Pomaly sa mi darí vysťahovať sa i z Lískovca; Respekty a Týždne skončili v separovanom zbere, uvoľnené sú tri poličky a takmer všetky zásuvky, tento týždeň si dúfam vezmem preč i oblek a tričko s nápisom co tady děláš? dělám kasu a je mi OK, v ktorom som v Brne spával. Ďalšia firemná relikvia. Podľa posledných správ bude i rozlúčka, to si poplačem zase, vraj je to zdravé. Nuž a najlepšie na koniec: v piatok zase hupky hupky späť, aby sme si pocestovali stále dookola.

Tak držte palce.

No comments: