12.1.08

Vyberte si správnych spolubývajúcich

Niečo sa ale tomu Švejnarovi musí uznať; akokoľvek svoje námietky voči instantnosti jeho kandidatúry myslím vážne, je to človek, ktorého životný príbeh je na knihu. Tuna v dnešnom rozhovore pre Lidové noviny napríklad spomína, ako sa od rozvážania chladničiek a brigádovania v knižnici dopracoval k ubytovaniu v študentskom rezidenčnom dome, kde spolu s ním prespával Zbigniew Brzezinski, a s Francisom Fukuyamom sa hádal o to, kto umyje ich spoločnú kúpeľňu. Fantastické.

...

Môj životný príbeh by v tejto chvíli síce vydal tak akurát na menší leták, podľa jednej z aplikácii na fejsbúku je ho však možné považovať na sedemdesiat percent za úspešný. Pravda, trochu skeptický som k metodológii, ktorá viedla k takejto analýze, keďže predpokladám, že zaškrtnutie impertinentnej otázky o drogách mi asi ubralo nejaké body. Či čo. Konečne, je ešte tráva drogou? Pri včerajšom okuknutí senických lokálov na trase Charlies-Riva-Branč som videl oveľa horšie veci, na toalete diskotéky v Branči sa včera otvorene čosi šňupalo, a mne tu bude fejsbúk stŕhať body za nejaké maličkosti. Ech.

...

O onom jednom prípade korupcie ste dúfam už počuli; písal o tom už kolega yagami: zapojiť tridsať vyšetrovateľov na to, aby zistili, že sa v okresných pomeroch dávajú za výhody na dopraváku čučoriedky, je viac ako tristnou správou o stave slovenskej spoločnosti.

Ako už v minulosti upozornili chlapci z Českej sody, business je treba vidieť inde.


1 comment:

lemuel said...

Teda ja som travu videl leda tak na obrazku a v tej aplikacii mi tiez vyslo 70%.
Tych 70% sa mi ale nepacilo a s odpovedami som sa hral az to dalo 03%. Len som zo seba musel urobit smrtelne-choreho alkoholickeho 60-rocneho analfabetickeho recidivistickeho rozvedeneho zobraka z tretieho sveta. :)