16.3.08

Komu sa podobám

Istotne máte v rss čítačkach Miloša Čermáka a došlo to už aj k vám; ak nie, prečítajte si. Na stránke MyHeritage.cz veľmi rýchlo zistíte, ktorým celebritám ste podobní, stačí jedna fotka a hromadu času na obdobné blbosti, ktorý si napríklad ja užívam v rámci Erazma. OK, tí, s ktorými sa kamarátime na facebooku, si môžu kliknúť na výsledky, tunak iba skonštatujme. Po prvé, do tejto chvíle som netušil, kto je Emppu Vuorinnen, ale je to vraj gitarista Nightwish; čo ho ale istotne teší väčšmi, je fakt, že sme si my dvaja podobní na 68 percent. To je slušné číslo.

Miesto čísli dva zaujíma americký spevák s rusko-poľskými koreňmi Josh Groban, nasledujú Matthew Perry a John Kerry, ktorých istotne poznáte, a na ktorých až tak hrdý nie som, no ale čo ma teší zo všetkého najviac, je piate miesto skladateľa Sergeja Rachmaninova. Samozrejme v mladších rokoch. V tomto prípade totiž mnou trhá neodmysliteľný pocit, že spoločný máme nielen výzor, ale i toho génia, čo sa v nás ukrýva. Juj. Vždy som to tak trochu vsebe cítil.

Takže žiaden Doherty, priatelia.

6 comments:

lemuel said...

no pekne. nechcem vyzerat ako nejaky "been there, done that", ale pred rokom a pol som rovnaku vec skusal a vysledky ma teda nenadchli. Asi by som mal skusit znova, mozno uz bude vysledok menej emaskulujuci.

dušk.o. said...

nuz, musim uznat, ze do vyberu desiatich mien sa i mne prepasovala jedna zena, ale nebola tak vysoko a nemala take percenta, ako tie tvoje.. hmm.. zeny.

ale nemyslim, ze by to malo co docinenia s maskulinitou, ved podobni sme aj svojim matkam, tetam a sestram, nie?

napriek tomu, skus vybrat najmuznejsie foto, ake mas, a skusit este raz.

Unknown said...

ta stranka vo mne evokuje 2.0 verziu .ppt rozjimani o laske v prilohe emailu rozosielaneho 20 ludom.

k face research to ma daleko

dušk.o. said...

skeptici!

prirovnala ma k Rachmaninovi!

ako sa mozete rypat v technologii, ktora ma tak skvele vysledky?!

lemuel said...

nuz ved je to super, ale ta podoba sa konci pri tvari, alebo mas aj podobne velke ruky?

dušk.o. said...

lemuel: pche. zavist.