24.1.08

I tuna je blaze

V Brne je možno nuda, ale je to nuda, ktorú mám rád: mám rád istoty a nenávidím prekvapenia a to je presne to, čo toto mesto ponúka. Pred odchodom nach Polen tu trávim posledných niekoľko dní - snáď aby som s využitím posledných zvyškov dávnej motivácie zarobil v kurníku nejaké chechtáky, aby bolo na pivo-víno-limo než nabehneme na štipendijný režim a príspevky od donorov (EK a rodičia); snáď aby som v Senke nezhnil, keďže rodné malomesto toho zas až tak v tejto chvíli neponúka, ba by som povedal, že sa uložilo k zimnému spánku.

Krátko: Treba sa baliť a treba niečo urobiť s kopou Reflexov, Respektov a Týždňov, čo sa mi válajú po zásuvkách. Matej sa zastavil a podelil sa o svoj skeptický pohľad na situáciu na brnenskej politológii, čo je však ale dôležitejšie, žije a chodí, no napriek všelijakým zvestiam si v Modrej ruži nedal nič alkoholické, čo bolo pre mňa miernym sklamaním. Nie je až také teplo, ako by sa zdalo, najmä v Lískovci nie. Jura zoštátnicoval (na endlich) a tiež nerozumel, čo je na fotke černošského vojaka depolitizovanou mytológiou. V Reserved majú naozaj veľké zľavy, Matej neklamal. Vo Veselej Vačici robia výbornú morskú šťuku s pečenými paradajkami. Prestal som trénovať a nič nevydržím, päť pív a mám ho. A zdá sa, že rozlúčku s filiálkou treba prichystať. To bude sentimentálna zase.

8 comments:

karolina said...

uhm, tak on si neodpustil somrat aj v krcme? nevadi, pre mna je aj tak najzaujimavejsie, ze matej vobec vie co je to reserved. inak ale ten sale nic moc, som znechutena z vankovky odchadzala, jedine lunterovi sme nejaku trapnu koselu kupili, ja akurat tak ananas zo Sparu. ech
.
a hej, mna v brne nemilo prekvapilo, ked mi teda tri starobrna privodili nevydanu veselost, to kde sme? aj lepsie casy som mavala...

dušk.o. said...

po skuskovom slabsia kondicia ci co, ale Vianoce som mal silne, cize nerozumiem.
.
trapne kosele? velmi fajne mali a vsetko za tri stovky. len som zacapkal, i ked slecna mi pri plateni slusne oznamila, ze moj podpis je uplne ale uplne iny ako na karte.
.
hmm.

karolina said...

nuz, ja som si chcela z ondreja urobit obliekaciu babiku, ale nic normalne sme nenasli. a teraz pozor, mam na teba otazku, kedze ako vravi matej "dusan v otazkach mody nie je celkom marny", co hovoris na toto (tu tvar toho cloveka si odmysli):
.
http://www.pikosky.sk/obrazok?image=/Images/Zac_Efron/zac-details-feb2008_02.jpg.
.
lebo taka kosela s tou tenkou kravatou je podla mna uuuplne famozna, ale chcem pohlad aj z druheho brehu.

karolina said...

ok, link este raz:

http://www.pikosky.sk/2008/01/17/zac-efron-v-kravate-a-bez/

dušk.o. said...

zadusiac v sebe otazku, odkedy sa venujes outfitu prave Zaca Efrona: suhlasim - mam taku podobnu kravatu z H&M a je dobra. pravda, Matova poznamka ma trochu zaskocila, takmer ju povazujem za kompliment, i ked mnohi by adresovali asi celu kopu vyhrad.

lemuel said...

ak do toho smiem vstupit, len na margo tej kravaty (i ked sa tam vela nezmesti) - ze je super - a to vravim ako clovek, ktory mal kravatu na sebe tri razy v zivote a pocituje voci kravatam iracionalny odpor.

dušk.o. said...

kravaty su super a mali by sa nosit: ludia by mali totiz castejsie vyzerat slusne a uctivo a vobec by sa mohlo zaviest viac osvedcenych veci z minula, ktore by ako iste formy tradicii branili nevkusu a skaredosti. ale ze nas k tomu dovedie Zac Efron, to by ma nenapadlo ani vo sne.

Lafcadio Wluiki said...

My sme tu síce neskoro, ale predsa len niekoľko poznámok:

Nevieme kto je pán Efron, ale Lafcadio nosí kravaty prakticky vždy a všade. A činí tak hádam už od čias gymnaziálnych.

A preto aj emfaticky podporujeme obdobné sklony u ostatných kolegov. Čiže, ľudia, noste kravaty!